Szeret. Viszont.

20 Sze

Szerdán nagyon beválasztottam egy edzést, bár tök nemdirekt.
Úgy volt a neten az órarend szerint, hogy alakformáló lesz, de amikor odaértem, a recepciónál kiderült, hogy inkább zsák nélküli fight, amit pasi tart, tehát alapból keményebb óra lesz és azt is meg kell említeni, hogy sosem csináltam még ilyet, bár mindig is kíváncsi voltam, milyen lehet egy olyan óra, amin boxzsákot püfölünk. Apró eltérés mutatkozott az órarendtől, mert zsákos volt, nem zsák nélküli.
Az edző alapból késett tíz percet (amúgy tiszta olyan fejjel jött be, hogy neki mindent lehet) és már tíz perc után színes karikákat láttam. 
Az edzés nagyon magas intenzitású volt és hatvan perc helyett 85 percesre sikeredett, ennek köszönhetően Ricsi már a falat kaparta a Magma előtt és nem is tudta, mit gondoljon, a buszt pedig lekéstük.

Nagyon kedves volt velem, hozott nekem mekis kólát (imádom) salátát és sikerült meglepnie egy nagyon szép ajándékkal, amin még most is csak ámulok.
Úgy érzem, néha nem vagyok jó vele, azaz, vannak dolgok, amiken tudom, hogy változtatnom kellene és igyekszem, ő viszont ennek ellenére ugyanolyan kedves és ugyanannyira szeret, mintha tökéletes lennék.
Jól esik, hogy mindig támogat és nagyon büszke rám, erőt ad ahhoz, hogy mindig folytassam.

2 hozzászólás to “Szeret. Viszont.”

  1. nyussz 2008. szeptember 22 - 8:04 du. #

    én sztem ugyanezen az edzésen voltam anno, csak a nem zsákoson. annyit mondanék, hogy utána 2 napig meg se tudtam mozdulni az izomláztól. asszem azóta nem járok az a1be:D ill mostmár akkor Magma a neve.. de sok sikert és kitartást a tornázáshoz, irigyellek, hogy van akaraterőd eljárni.. és tök jó a blogod:)

  2. rugolabnyusz 2008. szeptember 22 - 9:08 du. #

    köszönöm, köszönöm, köszönöm:-).
    Kerek négy napig volt izomlázam:-D.

Hozzászólás