A nap fénypontja itt nem derül ki. – a poén lelőve

17 jún

Well.
A tegnap esti hisztimről csak annyit írnék, hogy ki kell belőlem hozni.
Szép nagy adag agresszivítással.

De én szeretem akkor is, nagyon. Az meg tudvalevő, hogy megoldható a helyzet.

A mai napról: dolgoztam, dolgoztam és dolgoztam, míg a főnök ugráltatott, baszogatott, meg ordított is velem a vendég előtt, mire én majdnem visszaordítottam, csak azért fogtam be a csöpp kis szám, mert ő adja a pénzt, meg cirka tíz év és sok tapasztalat van köztünk.

Ricsi tiszta ideg. Az exe nem küldi a kest, amivel lóg neki, egy másik csaj meg iwiwen írogat neki. Faszkalap ribanc. Mondtam Ricsinek, hogy biztos vagyok benne, hogy a csaj összeköttetésben van az exszel, de nem nagyon hitte el. Aztán most kiderült.
Újabban engem pióca tehénnek, Ricsit meg papucsnak becézik.
Legalább, ha valamelyik jelző igaz lenne valamelyikőnkre, szarul érezném magam, de nem igaz, így nem, másrészt pedig leszarom az ilyen ócska ribancokat.

A nap fénypontját már le sem írom.

Apropó, hányok a gírosztól, a zsírszagtól és holnap dolgozom.

Hozzászólás